Tuesday, 11 January 2011 00:00 |
Ena naših temeljnih vrednot je trajnostni razvoj. Zato smo bili med pobudniki in vzpostavitelji EKO iniciative na področju higiene, ki je luč sveta ugledala konec leta 2010. Zaradi svojih prispevkov smo bili imenovani za podpornega člana EKO iniciative. |
Read more... [IPR je postal član EKO iniciative]
|
Wednesday, 20 October 2010 00:00 |
Prispevek objavljen v spletnem poslovnem dnevniku Finance Pravi prodajalec bi lahko prodal led Eskimom Jezik mu teče kot namazan. Trka na vrata, dokler se ne odprejo. Dober prodajalec se rodi. Je kot očarljiv in neutruden vodja cirkuških predstav. Verjame, da je 90% prodaje sreča, magija. Da je prodaja umetnost prepričevanja. Veliko govori, ker misli, da s tem kontrolira situacijo oz. vodi igro.
|
Read more... [Kakšni so res dobri prodajalci?]
|
Wednesday, 26 May 2010 00:00 |
Predavanje na NT konferenci 2010
Pripravljamo veliko ponudb, izplen pa je slab. Naše produkte smo odlično predstavili, prodali pa nismo. Posamezne prodaje se kar vlečejo, pa ne vemo zakaj. Jasno vidimo, kako veliko bi kupec z nami pridobil, posla pa vseeno ne dobimo. Eni pravijo, da smo predragi, drugi pa da zaradi recesije nimajo denarja za investiranje. Vodstvo podjetja IT vidi le kot strošek in temu področju nameni premalo denarja. Uporabniki nam ne znajo povedati, kaj sploh rabijo. Rezultati informacijskih projektov ne izpolnjujejo pričakovanj. |
Read more... [Kako uspešno prodajati IT]
|
Thursday, 18 March 2010 00:00 |
Predavanje na sejmu in kongresu ProMarket 2010
Recesija. Stranke naročajo manj, neselektivno krčijo proračune, že dogovorjene posle odlagajo za pozneje. Zelo so nenaklonjene tveganjem, odločitveni procesi trajajo dlje, zanima jih le še cena. Podjetja se prestrukturirajo in z manj zaposlenimi je treba narediti več. Nihče nima več časa in vsi letajo naokoli kot kure brez glave.
|
Read more... [Kako uspešno poslovati v turbulentnih časih]
|
Tuesday, 08 December 2009 00:00 |
Prispevek objavljen v spletnem poslovnem dnevniku Finance Ste se že kdaj opekli? Ste imeli opravka s svetovalci, ki so vam že na začetku prvega srečanja rekli, da imajo rešitev za vas? In potem veliko govorili o sebi - visoko zveneče, a prazne besede? Med projektom so potem vestno vklapljali svoj »taksimeter« in pridno zaračunavali svoj čas, pravih rezultatov pa ni bilo? Ste imeli občutek, da so bolj »mešali meglo« kot pa res kaj doprinesli k boljšemu poslovanju vašega podjetja?
|
Read more... [Poslovno svetovanje – luksuz ali nuja?]
|
Monday, 02 November 2009 00:00 |
Prispevek objavljen v spletnem poslovnem dnevniku FinanceVendar, ali ni lažje in boljše z umetnimi dodatki? Zadnjič sem spet naletel na enega od oglasov o čudežnih tehnikah zaključevanja prodaje: »Na našem 4-urnem izobraževanju boste dobili recepte, s katerimi boste lahko že jutri izboljšali prodajo za vsaj 20%!«. Ja, bilo bi res prelepo. Pa verjamete v magijo?
|
Read more... [Naša prodaja bi morala biti »BIO«!]
|
Wednesday, 21 October 2009 00:00 |
Predavanje na konferenci "Kako s pomočjo IKT podpore povečati prodajo in optimizirati vodenje projektov"
21. oktobra je v Tehnološkem parku Ljubljana potekala konferenca »Kako s pomočjo IKT podpore povečati prodajo in optimizirati vodenje projektov«. Na njej smo sodelovali s predavanjem »Nasveti v prodaji in optimizacija prodajnega procesa«. |
Read more... [Nasveti v prodaji in optimizacija prodajnega procesa]
|
Thursday, 15 October 2009 00:00 |
Prispevek objavljen v spletnem poslovnem dnevniku Finance Imate v podjetju prodajalce, ki odlično leporečijo, prodajo pa nič? Potencialnemu kupcu smo odlično predstavili svojo kompleksno ponudbo. Najnovejše lastnosti izdelkov, ki so rezultat naših vložkov v razvoj in ki prekašajo konkurenco. Pa prednosti, ki jih imajo lahko uporabniki teh izdelkov. Njihov direktor ni skrival navdušenja in nas je zelo pohvalil. Prodali pa kljub temu nismo nič! In to se nam pogosto dogaja - prejete pohvale pravzaprav pomenijo vljuden NE…
|
Read more... [Odlična predstavitev, prodali pa nismo!?]
|
|
|
|
Page 3 of 3 |