IPR d.o.o., t: +386 01 423 85 30, e: info@ipr.si

Kako izboljšati prodajne rezultate?

Thursday, 08 November 2012 00:00

Dogodek 4.12.2012 na GZS 

Glavni izzivi, ki jih v zadnjem času slišimo od direktorjev podjetij, vodij prodaje ter drugih ključnih oseb, ki so odgovorne za prodajne rezultate, so:

  • Poslovno okolje je neprijazno. Toda ali res naredimo vse, kar bi lahko? Delamo prave stvari, na pravi način?
  • Kako učinkovito obdržati obstoječe stranke in uspešno pridobivati nove? A ne s prekomernimi popusti.
  • Imamo cel kup podatkov na različnih koncih. Za iskanje informacij gre veliko časa. Na dogovore se večkrat pozabi.
  • Nad prodajo nimamo pravega pregleda. Vsak prodajalec ima svoj »sistem«. Veliko podatkov je le v njihovih glavah.
  • Hitro najdejo razloge, zakaj se nekaj ne da, ne pa tudi rešitve.
  • Kakšna bo prodaja v naslednjem mesecu, kvartalu...
Read more... [Kako izboljšati prodajne rezultate?]
 

Stroške smo že oklestili. Kako pa povečati prihodke?

Friday, 05 October 2012 00:00

Sistem Inteligentna prodajaTM

P
oslovno okolje je že dolgo časa dinamično in negotovo. Drugačnim razmeram se je bilo treba prilagoditi in spremeniti svoj način delovanja. Večina nas je že »shujšala«, a to ni dovolj. Treba je tudi povečati prihodke oziroma izboljšati prodajo. A kako?

Read more... [Stroške smo že oklestili. Kako pa povečati prihodke?]
 

Kako do boljše prodaje?

Thursday, 20 September 2012 00:00

Poslovni dogodek v Velenju

  • Domači trg se krči. Kako narediti preboj na tuje trge?
  • Radi bi zmanjšali preveliko odvisnost od par velikih strank, a kako pridobiti nove?
  • Veliko časa gre za pripravo ponudb in predstavitve, pravega izplena pa ni.
  • Zakaj se odločitve tolikokrat prestavljajo in ne pride do prodaje, pa praktično vse je bilo že zmenjeno?
  • Če že pride do posla, pa je potrebno narediti napol zastonj in sprejeti nerazumno dolge plačilne roke.
  • Morali bi okrepiti prodajno ekipo z novim sodelavcem, ampak kje dobiti pravega?
  • Primanjkuje tudi prodajnih znanj in veščin, a od raznih izobraževanj ni pravega učinka...
Read more... [Kako do boljše prodaje?]
 

Za izdelke ali storitve glasujemo s svojo denarnico

Thursday, 21 June 2012 08:45

Pogovor z mag. Alešem Planino o ekološki inteligenci, Petra Ilar, revija Poslovna asistenca (junij-julij/2012)
 
Izraz ekološka inteligenca v svoji istoimenski knjigi uporablja Daniel Goleman, psiholog, znanstveni novinar in avtor mednarodnih knjižnih uspešnic. Podnaslov pojasni ključno sporočilo avtorjevega razmišljanja, kako lahko poznavanje skritih vplivov tega, kar kupimo, vse spremeni. 


Direktor podjetja Inovativne Poslovne Rešitve mag. Aleš Planina pomaga podjetjem do boljših prodajnih rezultatov in jim kaže pot, kako lahko s trajnostnim razvojem dosežejo konkurenčno prednost. Je eden glavnih pobudnikov EKO iniciative. Jeseni bo predaval tudi na Sustainability Leadership and Inspiration Academy, ki jo organizira Ekonomska fakulteta.
Read more... [Za izdelke ali storitve glasujemo s svojo denarnico]
 

Implementacija prehoda od prodaje izdelkov v resnično osredotočenost na stranko – izkušnje iz prakse

Wednesday, 15 February 2012 00:00

Predavanje na 6. Prodajni konferenci – Sales Summit 2012 

V ponedeljek, 13. februarja 2012, je na GZS v organizaciji Poslovne akademije Finance potekal 6. vrh prodajnega managementa Sales Summit 2012. Na njem smo nastopili s predavanjem Implementacija prehoda od prodaje izdelkov v resnično osredotočenost na stranko – izkušnje iz prakse.

Read more... [Implementacija prehoda od prodaje izdelkov v resnično osredotočenost na stranko – izkušnje iz prakse]
 

Srečno in uspešno novo leto 2012!

Wednesday, 28 December 2011 00:00
Read more... [Srečno in uspešno novo leto 2012!]
 

Poslovni pristopi prihodnosti – Bodite korak pred vašo konkurenco

Wednesday, 19 October 2011 00:00

Interaktivno predavanje na GZS

Zakaj pristopi tradicionalne prodaje danes ne delujejo več? Katere so prave potrebe kupcev, kakšne bodo v prihodnosti? Kako priti do rešitve, s katero bodo zadovoljni vsi vpleteni? Na čem graditi trajnejšo prednost pred konkurenco? Na kakšen način doseči usklajeno delovanje med različnimi poslovnimi področji in na vseh nivojih podjetja? Poslovni procesi niso dovolj učinkoviti in jih je težko spreminjati - kaj storiti? Kako zgraditi in vzdrževati visoko motivirano ekipo? Kaj vse moramo izboljšati in kako to interno »prodati« ter dovolj hitro spraviti v življenje?

Read more... [Poslovni pristopi prihodnosti – Bodite korak pred vašo konkurenco]
 

S trajnostnim razvojem do konkurenčne prednosti

Friday, 07 October 2011 00:00

Trinajsto srečanje Kluba Rituali (Eko pisarna)

Umanotera, Slovenska fundacija za trajnostni razvoj, med drugim izvaja tudi projekt Rituali – Eko pisarna. Namenjen je podjetjem in organizacijam, ki so v razumevanju in udejanjanju okoljske odgovornosti korak pred drugimi. Družijo jih skupne vrednote, inovativno delovanje in prepoznavanje poslovnih priložnosti, ki izhajajo iz takšne usmeritve.

Read more... [S trajnostnim razvojem do konkurenčne prednosti]
 

Prodajna izobraževanja v okviru UIZ 2011

Thursday, 01 September 2011 00:00

Javni sklad RS za razvoj kadrov in štipendije je 3.6.2011 objavil Javno povabilo za sofinanciranje projektov programa Usposabljanje in izobraževanje zaposlenih 2011 (UIZ 2011). Ta program je bil sofinanciran s strani Evropske unije in Evropskega socialnega sklada ter Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve. IPR je v avgustu za zainteresirana podjetja izvedel 3 prodajna izobraževanja in sicer Temelji uspešne prodaje, Učinkovito argumentiranje cen in Upravljanje odnosov s kupci.

Read more... [Prodajna izobraževanja v okviru UIZ 2011]
 

Ogled proizvodnje nove generacije ekološkega papirja

Wednesday, 09 March 2011 00:00

Skupaj s podjetjem VALTEX & Co. smo 7. in 8. marca obiskali proizvodnje obrate Lucart Group v Diecimu v Italiji. Razkazali so nam revolucionarno tehnologijo, ki predstavlja svetovno inovacijo. Gre za izdelavo higienskega papirja Eco Natural Lucart iz odpadne Tetra Pak embalaže.

Read more... [Ogled proizvodnje nove generacije ekološkega papirja]
 
«StartPrev123NextEnd»

Page 2 of 3
© 2010 IPR d.o.o., izdelava spletne strani Tomyco d.o.o.
Cookie Consent