| Diagnosticiraj preden predpišeš zdravilo
Pridobitev jasne in objektivne slike o trenutnem stanju v prodaji. Identifikacija problemov in rezerv v prodaji ter drugih področjih, ki so z njo povezana. Identifikacija vzrokov in njihovih medsebojni povezav. Priprava smernic za razrešitev problemov in izboljšave. |
|
Če ne veš kam hočeš priti, se ti ni treba bati, da bi kdaj prispel
Pregled obstoječe krovne strategije (poslanstvo, vizija, vrednote, strateške usmeritve in cilji). SWOT analiza in dodelava strategije. Produktno-prodajna matrika in določitev trženjskega fokusa. Diferenciatorji/edinstvena ponudba vrednosti. Trajnostni razvoj kot generator inovacij in vir konkurenčne prednosti. | |
|
| Optimalna učinkovitost je z ustreznim vložkom doseči čim večji efekt
Udeležence usposabljanj ne naučimo le prodajnih tehnik, temveč tudi principe, na katerih temeljijo. Torej ne podajamo nekakšnih "receptur", ampak razumevanje prodajnih zakonitosti. Delo ne poteka na študijah primerov, katerih slabost je težavnost tranzicije v realno življenje, temveč že na vaših konkretnih prodajnih priložnostih. Zaradi vsega tega se v krajšem času doseže bistveno boljše rezultate kot pa z običajnimi izobraževanji.
Pregled tržnih ciljev. Ocena ustreznosti kompetenc posameznikov in tima za doseganje teh ciljev. Oblikovanje posebej prilagojenega programa usposabljanja glede na zbrane ugotovitve. Izvedba in ocena učinkov. |
|
Naravnani smo k delu tistega, po čemer smo merjeni
Določitev strateških ciljev podjetja. Določitev enoletnih trženjsko-prodajnih ciljev podjetja in posameznih prodajalcev. Glede na poslovno kulturo podjetja ugotoviti, kaj prodajalce motivira in kaj jih demotivira. Definiranje fiksnega in variabilnega dela plače ter drugih stimulacij v odvisnosti od doseganja ciljev. Preverba ustreznosti sistema variabilnih plač (finančne simulacije). Vpeljava sistema v prakso. Spremljanje in fino uglaševanje. | |
|
| Delaj tisto, kar znaš najbolje, ostalo pa prepusti zunanjim profesionalcem
Za določen čas prevzamemo vodenje trženja in prodaje v vašem podjetju:
Posnetek obstoječega stanja v trženju in prodaji. Analiza preteklih rezultatov in ocena tržnih gibanj v prihodnosti. Določitev ciljev in časovna opredelitev. Dodelitev pooblastil in določitev odgovornosti. Definiranje fiksnega in variabilnega plačila glede na stopnjo doseganja ciljev. |
|
Sicer dobro orodje samo po sebi še ne zagotavlja uspeha
Specifikacija zahtev za CRM softver glede na obstoječe stanje in potrebe v prihodnje. Specifikacija zahtev za izbiro najustreznejšega implementatorja. Pomoč pri izbiri. Nadzor implementacije. Vpeljava v prakso. | |
|
| Veriga je močna toliko, kolikor je močan njen najšibkejši člen
Priprava projekta. Posnetek stanja. Uvedba v koncepte sodobne prodaje. Izbira in določitev ciljnih skupin. Sistematično pridobivanje interesentov. Prodaja na podlagi vprašanj. Odločitveni proces, nakupni vplivniki. Ugotavljanje vrednosti. Zasnova prodajnega procesa in prodajnih orodij. Definiranje ustrezne informacijske podpore. Upravljanje prodaje. Vzpostavitev sistema nenehnih izboljšav. |
|
|
|
|
|