Hitra šola prodaje za managerje |
Wednesday, 17 September 2014 07:28 |
Dobiček je gorivo za razvoj. Toda kako ga povečati? Vzvoda sta seveda dva: na eni strani z nižanjem stroškov, na drugi pa z rastjo prihodkov. In pri vsem tem igra prodaja zelo pomembno vlogo. Tu pa nastopi problem, saj je prodajna funkcija v slovenskih podjetjih relativno slabo razvita (glej članek Slovenci znamo narediti, ne znamo pa prodati!).
Za trajnostno rast prodaje ni dovolj le izvedba ene tržne kampanje ali pa trening prodajnih veščin. Potrebno je vzpostaviti sodoben prodajni SISTEM. Zato prodaja ni le stvar prodajnega oddelka, temveč tudi odgovornost vrhnjega managementa. Toda večina direktorjev na svoji poti do vrha ni preživela veliko časa v prodaji in razvoju posla... Premajhno je tudi zavedanje, da je prodaja tudi draga – ste si kdaj izračunali, koliko vas stane 1 prodajni sestanek? V ZDA naj bi bil ta strošek za B2B prodajo v povprečju cca. 400$. Zato je zelo pomembno, da je naša prodaja inteligentna!
Odgovore na te izzive vam bo 22.10.2014 pomagal iskati mag. Aleš Planina, strokovnjak za kompleksno B2B oz. medorganizacijsko prodajo. Vsebina:
Lokacija: GZS Čas: od 16 do 19h
Če želite več informacij nam lahko pošljete email na This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ali pa nas pokličete na številko 01 423 85 30. Vljudno vabljeni! |